Virtuální telefonní ústředna

Housing ústředenVoIP servery nemusí být realizovány pouze jako zařízení umístěná u zákazníka, ale nabízíme i možnost řešit je jako virtuální ústřednu umístěnou na serveru v housingovém centru, případně jako zcela vlastní server v housingovém centru.

Toto řešení je velmi výhodné například pokud firma má velké množství malých poboček, přičemž žádná z nich nemá dostatečné technické zázemí pro umístění a provoz VoIP serveru (zejména kvalitní připojení k internetu) nebo pokud je potřeba velké množství telefonů registrovat k ústředně přes internet

Virtuální ústředna má naprosto stejné funkce jako všechny ostatní varianty Inted VoIP PBX serverů a může taktéž sloužit jako ústředna call centra.

Služba je placena formou měsíčního paušálu a jeho výše je kalkulována vždy individuálně podle množství telefonů připojených k ústředně a provozního zatížení.

Hlavní výhody virtuální ústředny

  • minimální pořizovací náklady (pouze cena úvodní konfigurace)
  • vysoká flexibilita
  • vysoká dostupnost
  • nízké latence díky umístění na páteřní síti
  • možnost snadného přenosu na vlastní hardware

Jedinou nevýhodou virtuální ústředny je její omezená možnost připojení ke klasickým telefonním sítím a to pouze prostřednictvím převodních bran.

Virtuální telefonní ústředna nemusí vůbec fungovat jako pobočková ústředna, ale může sloužit například jen pro realizaci infolinky nebo hlasového automatu, který pak předává hovory na firemní PBX.

 

virtualni_ustredna

PDFTiskEmail

Copyright © 2014 Avatech s.r.o.