Podpora ústředen Asterisk PBX, konzultace, školení

Školení Asterisk PBX, konzultace

Správa ústředen založených na Asterisk PBX

Majitelům ústředen založených na Asterisk PBX nabízíme správu a podporu těchto systémů. Rozsah spolupráce může být prakticky libovolný od jednorázové konzultace nebo pomoci s prvotní konfigurací až po pravidelnou údržbu a servis definovaný SLA.

Návrhy VoIP sytémů

Každý hlasový systém je potřeba před realizací dobře navrhnout s ohledem na mnoho faktorů. V první řadě je potřeba zvážit návratnost investice. IP telefonie sice obvykle přináší významné úspory na telefonních poplatcích a správě systému, ale nemusí tomu tak být vždy. Dále je potřeba brát ohledy na stávající telefonní infrastrukturu - v mnoha případech je vhodné budovat VoIP systém paralelně k původní ústředně a postupem času provádět přesun jednotlivých telefonů na VoIP. Důležitou součástí návrhu je také, aby IP síť, která bude komunikaci zajišťovat, byla dostatečně dimenzovaná a skládala se z kvalitních prvků. Návrh tedy není pouze o samotné VoIP ústředně, ale i o zařízeních, kterými bude ústředna obklopena.

Školení Asterisk PBX

Nejen pro správce ústředen založených na Asterisku nabízíme školení na tento hlasový systém. Rozsah a forma školení může být zvolena individuálně podle přání zákazníka a podle potřebné úrovně znalostí.

PDFTiskEmail

Copyright © 2014 Avatech s.r.o.